torsdag 29. desember 2011


O Jul med din glede
Familien klar for pinnekjøtt


I følgje tradisjonar skal jula feirast ilag med familie og personar ein er glad i, helst i familiære strøk med tradisjonell norsk julemat på menyen. For meg har det vore heima hos mor og far i Skeisleira, med eit lite unntak i 2004 då heile familien koste seg om bord på ei ferja mellom nokre spanske øyer i Atlanteren.
Pappa som Nisse for naboen

Det skulle bli unntak i år igjen. Det var ein hyggeleg overrasking og ein flott julepresang å bli flydd til Spania for og feira jula med familien i år og. Når mamma til og med lagde pinne kjøtt på julaftan var jula redda for meg og. Eg kan vell ikkje påstå at det blei det same som å feira heima, men det var godt å sjå kjente og kjære igjen.
Juletre og pressanger blei det og


No er eg trygt tilbake i Panama City kor eg skal feira nyttår.


GOD JUL! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar